معرفی کتاب: روش های تبلیغی بهائیت و راهکارهای مقابله با آن

چهارشنبه, 31 شهریور 1400 06:05 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : تبلیغ دین از مهمترین و مشکل ترین وظایفی است که خدای عالم به عهده انبیا و اولیا خویش گذاشته است؛ و از امت اسلامی خواسته شده که از بین مردم کسانی را برای فراگیری دین برگزینید و امکانات آنرا فراهم نمایید تا بعد از یادگیری دین به میان مردمان بازگشته و به تبلیغ و آموزش دین بپردازند. در فرقه ضاله بهائیت به مساله تبلیغ اهتمام زیادی گمارده اند و با روشهای نوین تبلیغی که بر پایه جامعه شناختی و روانشناسی افراد پایه گذاری شده به شکار افرادی که در شک و یا بی اطلاع نسبت به دین مبین هستند پرداخته وبا شیوه های جدید و بروز شده به گمراهی مردم میپردازند. در این راه شناخت روشهای تبلیغی این گروه و راهکارهای مقابله با آن برای حفظ جامعه، از وظایف مبلغین و دلسوزان و عالمان است. دراین کتاب به این مقوله مهم یعنی تبلیغ و راههای نوین آن در گروه انحرافی بهائیت و علت پذیرش عده ای و راهکارهای مقابله با آن کار شده که به خواست خدا مفید فایده باشد.

این کتاب توسط نویسنده توانا سید حسینعلی موسوی زاده در شش گفتار، معرفی تشکیلات تبلیغی بهائیت، تبلیغ در بهائیت، شیوه ها و ابزارهای تبلیغی بهائیان، شیوه های تبلیغی بهائیت در کشورهای مختلف، همایش های بهائی در کشورهای خارجی و راهکارهای مقابله با بهائیت به رشته تحریر درآمده و در سال 1399 توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم در 226 صفحه به چاپ رسیده است.

علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی این کتاب به سایت www.rbo.ir  مراجعه نمایند.

خواندن 679 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی