پایگاه اطلاع رسانی دارالعرفان با هدف روشنگری پیرامون فرقه ضاله بهائیت؛ بیش از یکصد مقاله علمی در پایگاه ارائه داده است

یکشنبه, 05 دی 1400 07:35 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : با هدف روشنگری و تببین نحله های کاذب و دروغین از جمله فرقه ضاله بهائیت، پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان تحت اشراف علمی استاد انصاریان بیش از یکصد مقاله علمی و خواندنی پیرامون این فرقه دروغین را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان، این پایگاه اطلاع رسانی که هم اکنون به زبان های متعدد به نشانی  www.erfan.ir  در دسترس مخاطبین خود می باشد با توجه به رسالتی که دارد بیش از یکصد مقاله را پیرامون فرقه ضاله بابیه و بهائیت عرضه کرد.

از جمله این مقالات علمی می توان به؛ «تاریخ پیدایش و پدید آورنده بابیه»، «ریشه اندیشه های بابیت و بهائیت در انحراف حروفیه و نقطویه»، «الگوگیری از حروفیه»، «احکام علی محمدباب در کتاب بیان»، «الگوگیری از مدعیان مهدویت»، «یحیی نوری صبح ازل»، «طاهره قرةالعین»، «ازدواج در بهائیت»، «آتش بس با شیطان»، «قدم اول در خاتمیت»، «توحید در بهائیت»، «احکام جدید برای قرن جدید 1 و2»، «ایدئولوژی بهائیت»، «آمریکا حامی بابیت و بهائیت»، « باب کیست؟»، «از ذکریت تا بابیت»، «امی بودن»، «جایگاه زن در بهائیت» اشاره کرد.

 این گزارش می افزاید: «چرایی حمایت رژیم صهیونیستی از شوقی افندی»، «دلیل تقریر بر اثبات پیامبری در بهائیت از ادعا تا واقعیت»، «دعوت به تحری حقیقت از ادعا تا واقعیت»، «ترویج رباخواری در احکام فرقه بهائیت (نقد و بررسی»، «پیامبر منکر نبّوت خویش»، «پیشتازی بهائیت در کشف حجاب زن ایرانی»، «برخورد بهائیت در خصوص عاملین به تحری حقیقت»، «به بهانه ایام ماه خاص در بهائیت (شهرالعلاء بهایی)»، «بهاءا... و حلال دانستن زبان برای میرزا یحیی نوری»، « برخی از احکام عجیب تر از عجیب بهائی»، «انحرافات حوزه مهدویت»، «احمد الحسن از ادعای بابیت تا همراهی با اپوزیسیون»، «بهائیت، گذشته و اعتقادات کنونی و نقد جدی آن ا و 2»، «نقد و بررسی اصول اعتقادی بهائیت» از دیگر مطالب خواندنی این بخش می باشد.

 همچنین مخاطبان پایگاه دارالعرفان با مراجعه به این بخش می توانند عناوینی همچون؛ «عقاید و باورهای بهائیان»، «اصول بهائیت»، «ادّله رد بهائیت»، «مسلک بابیه و بهائیه»، «پیش بینی غلط عبدالبهاء»، «سید کاظم رشتی»، «روابط مرموز شوقی افندی و دولت غاصب صهیونیستی»، «حکم ازدواج با محارم در بهائیت»، «بابت اولین پیغمبر صاحب توبه نامه»،« بهائیت رباخواری یا تعدیل معیشت»، «شیخ انصاری و تکفیر حسینعلی نوری» را مورد مطالعه قرار دهند.

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی و مطالعه این مجموعه ارزشمند به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند:

http://www.erfan.ir/farsi/article/lists/9933

 

خواندن 720 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی