کلاهبردار شرکت هرمی، بهائی از آب درآمد

چهارشنبه, 06 بهمن 1400 07:46 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 بهائیت در ایران : محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: اینکه رسانه‌های ضد انقلاب بخواهند یک مجرم اقتصادی را شاعر فرقه‌ای جا بزنند تاثیری در عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی نخواهد داشت.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: اینکه رسانه‌های ضد انقلاب بخواهند یک مجرم اقتصادی را شاعر فرقه‌ای جا بزنند تاثیری در عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی نخواهد داشت.

 

ناتولی درخشان چند روز قبل دستگیر و همزمان موج رسانه های معاند در خصوص فرقه او به راه افتاد و این شخص بهایی را شاعر و دستگیری او را به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی مرتبط دانستند اما بررسی پرونده ناتولی درخشان نشان می‌دهد دستگیری این فرد و سه متهم دیگر به جرم فعالیت آنها در شبکه‌های هرمی است.

 

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران این پرونده بیش از ۱۰۰ مالباخته دارد و ارزش ابتدایی پرونده ۱۰۰ میلیارد ریال است.

 

بررسی کارشناسان نشان می‌دهد این فرد بهایی به همراه سه متهم دیگر در شرکت هرمی یونیک فاینانس که هیچ سابقه ثبتی و مجوز‌ فعالیت در ایران و حتی سوییس نداشت دستگیر شده اند.

 

این افراد با معرفی خدمات مالی نظیر سرمایه گذاری در بازار‌های مالی جهان، خرید سهام شرکت‌های بزرگ دنیا، معامله در بورس‌های آمریکا و اروپا و کسب سود با بازدهی بالا و ثابت از شهروندان ایرانی کلاهبرداری می‌کردند.

 

 

به گفته کریمی موضوع اتهامی نوتالی درخشان و سه فرد دیگر اخلال در نظام اقتصادی کشور است و این دستگیری ربطی به دیدگاه‌های او ندارد.

 

این اقدام دستگاه قضائی جهت مقابله با سوداگران اقتصادی در حالی انجام میگیرد که مثل همیشه رسانه ها معاند خصوصا شبکه های وابسته به جریان ضاله بهائیت دستگیری این کلاهبردار را با اعتقاد او به بهائیت ارتباط داده و سعی در سیاه نمائی دارند .

 

خواندن 759 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 06 بهمن 1400 07:48

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی