بهانه ای با عنوان نبش قبر متوفی بهائی

دوشنبه, 21 آبان 1397 07:03 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : روزهای اخیر به یک خبر با غوغا سالاری خاص رسانه ای و البته چاشنی های معمول سردمداران بهائی در برخی رسانه ها و در فضای مجازی پرداخته شد . اصل خبر این بود که "  قبر یک متوفی بهائی در گیلاوند  پس از چهار روز از دفن آن مورد تخریب قرار گرفته و جسد او بیرون آورده شده و در بیابانهای منطقه جابان از توابع دماوند توسط نیروی انتظامی پیدا و به خانواده او اطلاع داده شده است و.... "

به نظر میرسد خانواده متوفی پس از اینکه جنازه به محل دفن بهائیان در تهران منتقل و بخاک سپرده میشود فرصت را مناسب دیده و یا بطور قطع پیامی دریافت و موضوع را با پر بال دادن به آن رسانه ای میکنند  . گزارشات تصویری و مکتوب تنظیم و بروی  سایتها در فضای مجازی قرار داده میشود . نوک حمله این گزارشات می باید این باشد " مرده های آنان هم امنیت ندارند " این دست اقدامات هماهنگ تشکیلات بهائیت و رسانه های همسو با آنان تقریبا برای افکار عمومی بخصوص جامعه ایران شناخته شده است . بهانه برای سیاه نمائی از نظام ج.ا.ا مطلب جدیدی نیست که این رسانه ها هر از چند گاهی دنبال میکنند . اما جهت تنویر افکار عمومی و البته تامل بهائیان که فقط بعنوان ابزاری در دست تشکیلات به نفع نظام سلطه قرار گرفته اند توضیحاتی ارائه میگردد .

موضوع دفن بهائیان در محلهای مشخصی که نظام تعیین کرده است به رهبران بهائیت در ایران و حتی برخی استانها که دارای جمعیت قابل ملاحظه اند اطلاع رسانی شده است . این موضوع در مورد منطقه گیلاوند و بهائیان ساکن در آن هم اعلام شده که میباید مردگان خود را در گورستان خاوران تهران خاکسپاری نمایند . که این تصمیم هم به لحاظ شرایط بهداشتی و هم به لحاظ اینکه نمیتوان در منطقه ای که یک یا چند خانوار بهائی قرار دارد یک محل را برای دفن آنان در نظر گرفت ، اتخاذ شده است . مضافا اینکه این مهم در مورد سایر اقلیتهای نیز مصداق دارد . خانم اقدسی  2 آبان در محلی در منطقه گیلاوند  محل سربندان دفن میگردد . این در حالی است که با توجه به سابقه قبلی از دفن متوفی بهائی در همین محل در سال 93 و واکنش مردم به این اقدام بهائیان ، نیروی انتظامی منطقه به خانواده هشدار داده بود ، که متوفی را به تهران برده و در خاوران بخاک بسپارند . اما به نظر میرسد خانواده و تشکیلات بهائیت با اطلاع از نحوه برخورد مردم منطقه با این رفتار  و به منظور بهره برداری تبلیغاتی علیرغم هشدار داده شده جسد را در همان منطقه دفن مینمایند . پس از چهار روز جسد این خانم در منطقه کشف و به نیروی انتظامی اطلاع و از این طریق خانواده نیز برای انجام مراحل قانونی مطلع میگردند  . در این مرحله پس از توصیه نیرو مبنی بر انتقال جسد به خاوران و دفن آن و مجددا اصرار خانواده مبنی بر دفن در همان محل به بهانه دوری مسافت بیش از یک ساعت ( که اعلام میشود بر اساس اعتقادات نباید محل مرگ یا سکونت خانواده از محل دفن فاصله زمانی بیش از یکساعت داشته باشد ) با تاکید نیروی انتظامی جسد به خاوران منتقل و خاکسپاری میگردد .

با توجه به موارد مشابه قبلی در مورد بعد مسافت زمانی ، رهبران بهائیت ایران از بیت العدل سوال کرده و و دارانشاء بیت العدل اعظم در پیام 16 ژوئیه 2018 برابر با 16 تیر 97  پس از توصیه هائی در رابطه با موضوع اعلام میکند :

"در شرایط کنونی در آن اقلیم دفن میّت در منطقه‌ای که بیش از یک ساعت از محلّ درگذشت فرد فاصله دارد بلامانع است"

حال با توجه به اینکه اساسا خانواده متوفی بهانه ای برای دفن در محلی دورتر از محل فوت را نداشته اند و با آگاهی از اینکه بطور قطع مردم منطقه نسبت به این اقدام عکس العمل نشان خواهند داد . به نظر میرسد تشکیلات بهائیت با این اگاهی اصرار بر تدفین نموده که بتواند بر طبل تبلیغاتی مظلوم نمائی بکوبد و آتش حملات به اصطلاح حقوق بشری را به نظام ایران افروخته تر نماید . بارها گفته شده مردم ایران از تشکیلات بهائیت و به تبع آن پیروان آنان که بخواهند با بهانه جوئیها آب به آسیاب دشمن بریزند متنفرند و اجازه نخواهند داد که کسانی که در دوره سلطنت پهلوی از هر جنایتی علیه ملت مسلمان دریغ نکردند از قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران تبعیت نکنند . تشکیلات بهائیت با این واکنش مردمی و حرکتهای مشابه باید این پیام را دریافت کند که بهائیت مورد تنفر مردم ایران است . و هرگز ارزشهای اسلامی به هر بهانه ای مورد معامله قرار نخواهد گرفت  .

حامد محمودی آبان 97

خواندن 2164 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آخرین ویرایش در سه شنبه, 22 آبان 1397 07:07

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی