وقتی شبکه دولتی صدای امریکا یا همانVOA مدافع حقوق بشر میشود !!!

سه شنبه, 17 ارديبهشت 1398 06:38 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : 17 اردیبهشت 98 در صفحه سرخط خبرها سایت رسانه خبری صدای دولت تروریست امریکا این  تیتر خبری درج شده است " شهرزاد نظیفی، قهرمان موتورسواری را به دلیل بهائی بودن از ورود به پیست محروم کرده‌اند "

اول آنکه کاری با درست یا غلط بودن این خبر نداریم . دوم آنکه به نظر میرسد دست اندر کاران سایت و شبکه خبری دولت تروریست امریکا  ، مردم و افکار عمومی دنیا را احمق وربات فرض کرده اند . که هر مطلبی را بدون اینکه به اخبار گذشته نه چندان دور و یا نه بهتر بگوئیم روز گذشته نگاه کنند در فکر فریب افکار عمومی دنیا هستنند . در شرایط فعلی ودر همین زمان که در چندین منطقه مزدوران رژیم تروریست امریکا با سلاحهای اهدائی این رژیم به قتل عام زنان و کودکان و غیرنظامیان مظلوم فلسطین ، سوریه ، یمن ، مشغولند دیگر این رسانه های دولتی چگونه به خود جرات میدهید که دم از دفاع از حقوق بشر بزنند . در یمن مردم مظلوم این کشور با کدام سلاحها و با کدام حمایت بین المللی توسط ائتلاف برهبری رژیم کودک کش عربستان سعودی بخاک و خون کشیده میشوند حامیان حقوق بشر چرا خفه شده اند . در فلسطین از ابتدای اشغال تا کنون ، رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل با کدام سلاح و حمایت بین المللی هر روز دست به جنایت میزند . مجامع حقوق بشری کجای این جنایت قرار گرفته اند . بیش از 6 سال گروهک داعش و یا گروههای مشابه آن مگر با حمایت تسلیحاتی امریکا و اروپا  بشکل سینمائی هالیوود صحنه های مرگ و جنایت را به نمایش نگذاشت . بعد از این مدت با خفت خواری و با مقاومت جانانه مردم سوریه دست از پا درازتر مگر مجبور به فرار از منطقه نشدند جواب خونهای ریخته شده در عراق و سوریه و... بر عهده کیست . ؟

حالا بعد از این همه جنایت در گوشه کنار دنیا ، شما سردمدار دفاع از حقوق بشر شده اید یا اینکه حقوق بشر را قربانی منافع سیاسی و اقتصادی خود کرده اید  . حالا محرمیت یک بهائی برایتان اینقدر مهم شده که تحت عنوان دفاع از حقوق بشر برای آن مطلب میزنید !! شرم هم خوب صفتی است اگر داشته باشید ؟

 

خواندن 1826 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی