باز هم مظلوم نمائی به سبک فرقه ضاله بهائیت

سه شنبه, 11 شهریور 1399 07:07 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : تشکیلات بهائی و رسانه‌های معاند در حالی همسو با وزارت خارجه آمریکا به انتشار خبر تعلل در ثبت‌نام دانش‌آموز بهائی در ایران پرداختند که هیچ بهائی در ایران، به دلیل باور به بهائیت، با کمترین محدودیتی مواجه نمی‌شود.

چندی پیش رسانه‌های معاند، مدعی اخراج دانش‌آموز بهائی به نام ادیب، به جرم باور فرقه‌ی ضالّه بهائیت شدند. کار تا جایی پیش رفت که نه تنها عناصر ضد انقلاب به موج این خبر دامن زدند، بلکه صفحه فارسی وزارت خارجه آمریکا نیز به دفاع از این دانش آموز بهائی پرداخت. اما بر فرض صحت این خبر، مرور چند نکته لازم است:

اول: هیچ بهائی در ایران به دلیل باور به فرقه ضالّه بهائیت با کمترین محرومیتی مواجه نمی‌شود. بلکه به گفته‌ی وزیر آموزش و پرورش، تبلیغ فرقه‌های ضالّه در مدارس تنها ممکن است برای دانش‌آموزان مشکل‌ساز شود. لذا گزارش‌ها حاکی از تحصیل بهائیان بسیاری در مدارس و دانشگاه‌های کشور می‌باشد که مطیع بی‌چون و چرای حیف انشینان بیت العنکبوت نیستند.

دوم: بهائیت یک تنها یک باور نیست، بلکه تشکیلات سیاسی محض است. تشکیلاتی که نه تنها وابسته به دولت‌های متخاصم است، بلکه تلاش روشنی برای براندازی انقلاب اسلامی در ایران دارد. بنابراین هر آنکس در هر کشوری که اعلام عضویت در تشکیلاتی معاند و برانداز داشته باشد، مسلّماً با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهد شد.

سوم: تشکیلات سراسر تزویر بهائی تلاش دارد تا به نام صداقت، بر خلاف سیره‌ی پیشوایان خود در کتمان عقیده‌شان، از سویی به تبلیغ افکار انحرافی خود بپردازد و از سویی دیگر، خوراک رسانه‌ای برای طرح و پیشبرد امور خود در عرصه‌ی بین الملل بیابد و در این راه، از قربانی کردن کودکان بهائی هیچ ابایی ندارد.

چهارم: همسویی تشکیلات بهائیت و رژیم تروریست آمریکا در پوشش خبر تعلل در ثبت نام یک دانش‌آموز در ایران در حالی صورت می‌پذیرد که یکی حامی رسانه‌ای رژیم کودک‌کش اسرائیل است و دیگری، حامی تسلیحاتی رژیم‌های کودک‌کش اسرائیل و سعودی؛ یکی از وحدت عالم انسان دم می‌زند و دیگری از دموکراسی!

این است تزویر...

 

خواندن 1114 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی