دروغ های شاخدار رسانه بهائی از علت زندانی شدن بهائیان

شنبه, 08 آذر 1399 08:01 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : از تمامی آنانیکه مدعی هستند داشتن اعتقاد بهائی در ایران جرم است سوال میکنیم اگر صرف بهائی بودن جرم است چرا در حاضر برابر آماری که خود شما ارائه دادید تعداد بهائیانی که دستگیر و زندانی هستند به 100 نفر هم نمیرسد ؟

طبق آمار ارائه شده از سوی تشکیلات بهائیت 300 هزار بهائی در ایران زندگی می کنند -که البته این آمار غیرواقعی و برای بزرگ نمایی است. به فرض که این آمار را بپذیریم  و تنها تعداد 100 نفر از این بهائیان دستگیر و در حال رسیده گی به پرونده و یا محکوم و در حال طی دوره محکومیت هستنند آیا  اگر ادعای این رسانه ها و تشکیلات بهائیت درست باشد باید 299900 نفر دیگر دستگیر و زندانی شوند . جالب اینکه تمام رسانه های حقوق بشری و معاند علت تمام این دستگیری ها را، صرفا بخاطر بهائی بودن عنوان می کنند.

باید پرسید اگر صرف بهائی بودن جرم است چرا در حال حاضر تعداد بهائیانی که دستگیر و زندانی هستند به 100 نفر هم نرسیده؟؟؟

چرا هزاران بهائی دیگر را به جرم بهائی بودن دستگیر نمی کنند؟؟؟

نتیجه اینمیشود که هیچ بهائی صرفا بخاطر بهائی بودن دستگیر و مجازات نمی شود، بلکه جرایمی از قبیل: تبلیغ بهائیت، برگزاری جلسات و مراسمات غیرقانونی، همکاری با رسانه ها و نهادهای معاند علیه امنیت ملی، حضور در آشوبگری ها و اغتشاشات و... و البته تعدادی هم جرائم عمومی را در احکام خود دارند.

 

تنفر مردم مسلمان ایران از بهائیان ، بخاطر 50 سال جنایت آنها در دوره حکومت پهلوی بر مردم ایران پایان ناپذیر است . این تنفر ناشی از شکنجه مبارزان توسط بازجویان بهائی ساواک همچون ثابتی ها و توانگرهاست .این تنفر بخاطر سیطره سیاسی به دربار پهلوی توسط عمال بهائی همچون ایادیها و صنیعی وهویدا هاست ، این تنفر بخاطر چپاول ثروت این مملکت توسط امثال ثابت پاسالهای بهائی است . چگونه مردم چشم بر این همه خیانت وجنایت ببندند . حیا وخجالت هم خوب چیزی است بهائیان همینکه در ایران اسلامی با ادعای بهائی بودن  کسب کار خود را دارند وهنوز هم زندگی میکنند باید ممنون مردم ایران باشند . 

خواندن 1092 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آخرین ویرایش در یکشنبه, 09 آذر 1399 07:48

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی