از جیب بهائیان ، به کام رژیم صهیونیستی

شنبه, 02 بهمن 1400 06:54 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

سوء استفاده سرکردگان بهائیت از اعضای این فرقه

بهائیت در ایران : بهائیت که خود به مسلمانان بابت ساخت اماکن مذهبی خرده می گیرد با ایجاد پروژه‌هایی ساختمانی و ساخت نمادهای مختلف در سرزمین اشغالی به جذب توریست برای اسرائیل می پردازد؛ ساختمان‌ «مشرق‌الاذکار» و چند ساختمان دیگر در سرزمین های اشغالی از جمله این مکان هاست که با جمع آوری پول از بهاییان سراسر دنیا خرج تعمیر و زیباسازی آن می شود.

دشمنی بهائیت با مقدسات شیعه در رأس اعتقاد و تبلیغات این فرقه انحرافی است. حمله به ماهیت اماکن مقدس مسلمانان و ایجاد شبهه از نحوه هزینه کردن مسلمانان برای ساخت و نگه‌داری این اماکن از جمله مسائلی است که بهائیان دستاویز خود برای حمله به اعتقادات مسلمانان می کنند.

بهائیت که خود به مسلمانان بابت ساخت اماکن مذهبی خرده می گیرد با ایجاد پروژه‌هایی ساختمانی و ساخت نمادهای مختلف در سرزمین اشغالی به جذب توریست برای اسرائیل می پردازد؛ ساختمان‌ «مشرق‌الاذکار» و چند ساختمان دیگر در سرزمین های اشغالی از جمله این مکان هاست که با جمع آوری پول از بهاییان سراسر دنیا خرج تعمیر و زیباسازی آن می شود.

سرکردگان این فرقه در دو سال اخیر بهائیان را تشویق به پرداخت پول برای پر زرق و برق تر کردن و بازسازی این اماکن کردندوجوهات مربوط به این ساخت‌وسازها از تبرعات بهائیان و حتی میراث به جای مانده از بهائیان تأمین می‌شود و جزو احکام جعلی این فرقه انحرافی است.

سالانه میلیون‌ها توریست به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند و عواید آن، به جیب دولت صهیونیستی وارد می‌شود. این تنها گوشه‌ای از خدمات بهائیان به اسرائیل است. چنین منافعی است که موجب می‌شود بهائیت و سازمان عریض و طویلش تحت دولت آن رژیم، به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازند و با این حال از دادن مالیات به اسرائیل معاف باشند.

 

خواندن 272 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی