حساسیت علما و بزرگان در رابطه با بهائیت ناشی از چیست ؟

شنبه, 09 بهمن 1400 07:15 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : حجت الاسلام والمسلمین سروری در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به تاسیس فرقه ضاله بهائیت توسط پیر استعمار بریتانیای خبیث گفت: ظهور فرقه بهائیت ناشی از کج روی و کج‌فهمی و درک نادرست از قرآن و مفاهیم دینی است؛ در برخی موارد نیز دخالت دشمنان داخلی و خارجی برای فریب و گمراهی مردم و سست نمودن ایمان و اعتقادات جامعه اسلامی این فرقه ظاهر شده است.


وی افزود: مواردی که در آموزه های این فرقه گنجانده شده افراد را به قعر چاه گمراهی فرستاده و آنها را گرفتار می سازد، بهائیت برای خود احکامی را هم به گمان خویش نازل شده می داند، به عنوان نمونه یکی از احکام آنها در خصوص ازدواج این است که بیش از یک زن جایز نیست، ازدواج با زن پدر حرام ولی با بقیه محارم مانند مادر و خواهر و
حلال است.
این محقق و پژوهشگر حوزه بیان کرد: از آنجایی که خطر این فرقه ضاله همواره در کمین جوانان است،علما و مراجع عظام تقلید هر کدام در اظهار نظر های جداگانه ای در خصوص بهائیت و معاشرت با اعضای این فرقه سخنانی را مطرح کرده اند تا دشمنان به اهداف و آرزوهای خود که تسلط بر مردم و بهره برداری مادی از جامعه به نفع قدرت های طاغوتی از طریق این فرقه است نرسند
.

فتوای و نظر  رهبری، مراجع  و علما

وی گفت: فتوای رهبر انقلاب در خصوص این فرقه آن است که « از هرگونه معاشرت با این فرقه اجتناب کنید»؛ رهبر معظم انقلاب در خصوص بهائیان می فرمایند: همه پیروان فرقه گمراه بهائیت محکوم به نجاست هستند و در صورت تماس آنها با چیزى، مراعات مسائل طهارت در رابطه با آنها، نسبت به امورى که مشروط به طهارت است، واجب است. ولى رفتار مدیران و معلمان و مربیان با دانش‌‏آموزان بهایى باید بر اساس مقررات قانونى و اخلاق اسلامى باشد، از هرگونه معاشرت با این فرقه اجتناب کنید.
نویسنده کتاب زندگی به سبک آفتاب گفت: فتوای آیت الله العظمی
  مکارم شیرازی در خصوص بهاییان آن است که «بهائیان کافر،مرتد و نجس حساب می شوند»؛ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در خصوص ارتباط با فرقه بهائیت می گویند: بهائیان کافر،مرتد و نجس حساب می شوند،از نظر شرعی تبلیغ این فرقه حرام است چون بهائیان نجس و کافر هستند،هر گونه ارتباط با آنها حرام است مگر در مواردی که امید ارشاد و هدایت آنها باشد.
این نویسنده حوزوی بیان کرد: مذاهب ساختگی خرافی از جمله فرقه ضاله بهائیت و وهابیت مجموعه ای از خرافات هستند؛ طرفداران خرافات نمی گذارند با علما تماس گرفته شود چون خرافاتشان باطل می شود؛ مردم اگر احکامشان را از سرچشمه که همان اهل بیت(ع) و علما و بزرگان هستند بگیرند هیچ وقت گرفتار خرافات نخواهند شد
.
حجت الاسلام والمسلمین سروری بیان کرد: آیت الله العظمی
  نوری همدانی ارتباط با بهائیان را باطل می دانند؛ ایشان هر گونه ارتباط و معامله با پیروان این فرقه ضاله را حرام دانسته اند؛کار کردن برای بهائیان و گرفتن دستمزد از آنها ،هدیه گرفتن از بهائیان و هدیه دادن به آنها،تبلیغ بهائیت و کمک دادن به آنها حرام است.
وی گفت: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در خصوص آداب و معاشرت با بهائیان اظهار می دارند:نجس هستند و اجتناب از آن‌ها واجب است. والله العالم، فرقه بهائیت دینی ندارند و ضال و مضل هستند و کافر می‌­باشند و نجس هستند و ازدواج با آن‌ها حرام است و همچنین تبلیغ و ترویج آن‌ها حرام و جائز نیست، مؤمنین باید با شناخت کامل از عقائد حقه شیعه اثناعشری دفاع نموده و خودشان را از شر مکائد شیطانی و دشمنان محافظت نماید و مانع فعالیت و ترویج آنان شوند.
وی افزود:حضرت
  آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی نیز درباره حکم معاشرت با اعضای فرقه ضاله بهائیت اظهار می دارند: از نظر ما بهایی‌ها کافر هستند و معاشرت با آن‌ها اگر موجب خدشه به دین، ایمان و اعتقادات فرد شود، حرام است، والا کراهت دارد و در هر حال، اصل معاشرت به نظر ما امری مذموم و ناپسند است.
این محقق حوزه بیان کرد: آیت الله
  العظمی وحید خراسانی درمورد انجام معاملات تجاری باپیروان فرقه بهائیت بیان کرده اند: اگر باعث تقویت آنان از جهت عقائد و یا فرهنگ و یا اقتصاد باشد جایز نیست؛ همچنین آیت الله العظمی سبحانی نیز بیان کردند: فرقه بهائیت امروز با طرح مسائل کلامی برای متزلزل کردن عقاید جوانان تلاش می‌کنند.

وی گفت: حضرت آیت الله سبحانی در باره فرقه بهائیت و نیز تبلیغ و شبهه‌افکنی آنها بیان کردند :در حال حاضر بهائیت و شیطان‌پرستی برای مبارزه با اسلام و دینداری جوانان تبلیغ می‌کنند تا جوانان را از راه به در کنند و در نتیجه آن مرتکب جرم شوند که تحقیق و مطالعه در این زمینه‌ها خوب است؛ همچنین ایشان در مورد این فرقه انحرافی اظهار داشته اند:فرقه بهائیت امروز با طرح مسائل کلامی برای متزلزل کردن عقاید جوانان تلاش می‌کنندقبل از انقلاب اسلامی خطر بهائیت کمتر احساس می‌شد ولی این مساله در شرایط فعلی بسیار جدی می‌باشد اساتید حوزه‌های علمیه کسانی که با طلاب غیر ایرانی سر و کار دارند باید به هوش باشند که این فرقه بر عقاید جوانان لطمه وارد نسازند،چون بهائیت نه تنها به عنوان فرقه دینی به شمار نمی‌روند، بلکه یک مسلک سیاسی هستند که از اسلام خارجند.

احکام خطرناک بهاییان

حجت الاسلام والمسلمین سروری بیان کرد: احکام و اعتقادات خطرناک  بهایی ایرانی شامل، لواط برای فاعل شرعا حلال، و برای مفعول تمرین تواضع و مستحب است! ازدواج با خواهر و مادر و خاله و عمه جایز است!، زنا و دزدیدن دختر مورد پسند قبل از ازدواج جایز و نشانه علاقه مرد است!، شرب خمر و استعمال تریاک و حشیش جایز است!
و حجاب حرام و نشانه بردگی است
!، محمد(ص) خاتم(نگین) انبیا بوده و نه آخرین آنها، پس پیامبرانی بعد از او امده اند!، امام زمان فردی به نام بهاءالله بوده و ظهور کرده اند و شهید شده اند!، تمام احکام قرآن باطل شده و اقای بهاءالله کتابی جدید به اسم بیان نازل کرده است!.
وی گفت: فردی معتاد به حشیش،به اسم حسین علی نوری (بانام مستعار بهاءالله) با تحریک انگلیس، در ابتدا ادعا کرد نائب امام زمان(عج) است، سپس گفت که من امام زمان هستم و قبلا تقیه کرده بودم و بعد گفت پیامبری با دین و کتاب جدید هستم؛ در نهایت هم مدعی شد که خداست
!درحال حاضر مقدس ترین مکان بهاییان و مقر فرماندهی آنها به اسم بیت العدل در اسرائیل است.
بهاییان در دوران پهلوی
:
نویسنده کتاب
"بی بصیرتانی از تاریخ کربلا " بیان کرد: تمام پست های کلیدی ایران قبل از انقلاب به دست این فرقه بود، و به نوعی شاه نوکر حلقه به گوش آنها بود، پس ازین جهت بدترین ضربه از انقلاب اسلامی را بهاییان خوردند، چون دستشان از منابع کشور کوتاه شد.
اقدامات علیه انقلاب
:
وی گفت: ترویج بی بند وباری از سنین کم با تاسیس مهد کودک، پیاده روی الزامی زیباترین دختران بهایی با بدترین حجاب ممکن در خیابان ها و مراسمات و محافل مذهبی، برای ترویج و عادی سازی بی حجابی، تأسیس شبکه من و تو برای القای حس عقب ماندگی به شیعیان ایران، همکاری گسترده با بی بی سی برای سم پاشی و شایعه پراکنی، شرکت گسترده در فتنه ٨٨ طبق دستورات رژیم اسرائیل، پهن دام برای جوانان با برگزاری پارتی های مختلط با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی،نفوذ در دستگاهای دولتی برای جاسوسی و خرابکاری و خیانت، تاسیس ارتش ٨
۰۰۰ نفریِ سایبریِ فارسی زبانان اسرائیل، ترویج فساد اخلاقی مثل همجنس بازی و تشویق جوانان به زنا در فضای مجازی با تأسیس کانال های مبتذل اخلاقی و منحرف سیاسی، مثل به سوی دموکراسی درتلگرام و فعالیت گسترده اقتصادی، با تأسیس عینک فروشی، ساعت فروشی و بوتیک های لوکس در شهرهای بزرگ از جمله اقدامات بهاییان در سالهای اخیر بوده است.

 

خواندن 334 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی