مقالات بهائیت (3597)
بهائیت در ایران : میرزا حسینعلی نوری که به تازگی از کسوت درویشی و گوشه عزلت بیرون آمده و به دامن پر مهر یحیی صبح ازل بازگشته بود از این احساس حقارتی که داشت عقده ای بر دل داشت تا بتواند برنامه ریزی توطئه ای جدید را شروع کند او با توجه به کتاب بیان و بشارت هایی که درباره ظهور من یظهره الله داده بود ادعای خود را در بهار سال 1280 مطرح نمود.
القابی شرم آور برای پیامبر خوانده گان بابیت و بهائیت
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : بهاییان و بابیان و ازلیان باید توجه داشته باشند که این تهمت ها و اهانت ها و نسبت ها را مخالفان بابیت و بهاییت و ازلیت به این جنابان نثار نکرده اند بلکه این مقامات توسط رهبران دو گروه ازلی و بهایی به هم اعطا شده و گفته شده است
نگاهی کوتاه به سالهای طولانی دشمنی بررسی اسناد و اقدامات براندازانه بیتالعدل بهائیت طی ٢٠ سال گذشته
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : بهائیان بر این باورند با وجود حکومت جمهوری اسلامی دیگر نمیتوانند باورها و اعتقادات خود را که براندازی رژیم و تشکیل حکومت اقدس بهایی است نهادینه کنند؛ به همین خاطر شروع به عضوگیری افراد در پوشش مؤسسات خدماتی کردند.
متوقف کردن پخش شبکه تلویزیونی تبلیغ مسیحیت در اسرائیل
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : شورای پخش تلویزیون کابلی و ماهواره ای اسرائیل می گوید شبکه جدید "تلویزیون خدا" به زبان عبری به دلیل تبلیغ مسیحیت و تشویق یهودیان به تغییر دین به مدت یک هفته تعلیق شده است.
طنزی بنام احکام بهائی ( بخش یازدهم ) حج بهاییت چگونه است ؟
نوشته شده توسط Super Userکوتاه خواندنی :
بهائیت در ایران : شگفت انگیزترین حكمتی كه در حج مشهود است، احساس وحدت و همبستگی است كه در حد اعلای مفهوم انسانیت، به بركت اسلام، به وجود می آید عالم و جاهل، كوچك و بزرگ، زن و مرد، سیاه و سفید با جدی ترین حیات، در كنار یك«كانون» و بر اساس یك «قانون» می جوشند و می خروشند می روند، می دوند، می نشیند و برمی خیزند. و این خیزش و خروش و رفت و بازگشت و چرخیدن و گردیدن همه در یك جهت و در یك خط و در یك مدار و بر یك محور است و او«الله» است و «الله»، «اكبر» است.( نهج البلاغه، شرح و توضیح علامه محمد تقی جعفری ـ رحمة الله علیه ـ جلد دوم، ص227 )
چرا میگوئیم شیخ احمد احسایی پیرامون اصل توحید نگاه انحرافی داشت ؟ !
نوشته شده توسط Super Userکوتاه خواندنی :
بهائیت در ایران : شیخ احمد احسایی (پیشوای شیخیه) معتقد بود که هیچگونه اسم و صفتی بر خدای تعالی اطلاق نگشته و تمام صفات الهی در اهلبیت (علیهم السلام) محقق میشود. این در حالیست که: جمهور شیعهی امامیه بر آنند که خداوند دارای صفات ثبوتی (نظیر علم و قدرت و...) است که عین ذات و نه مخلوق او هستند. بعلاوه؛ اعتقاد شیخ در نهایت به غلوّ منجر میشود.
کوتاه خواندنی :
بهائیت در ایران : پیشوای شیخیهی کرمان با نقض اصل تولّی و تبرّی، مسلمانان را به سوی ظلمپذیری سوق داده است. وی تا آنجا پیش رفته که اطاعت از ستمگران را به مثابه اطاعت از خدا دانسته است! این در حالیست که بنابر نظریهی وی، علما و صحابیِ مقابله کننده با ستمگران، فاسق به حساب میآیند و حتی مشروعیت خلافت خلفای سهگانه و یزید نیز ثابت میگردد!
کوتاه خواندنی :
بهائیت در ایران : یکی از بدعتهای وارده در مکتب شیخیه ناطق واحد است . مشایخ شیخیهی کرمان بعد از ایجاد بدعت ناطق واحد، برای اینکه بتوانند قشر مذهبی جامعه را به اطاعت محض از ناطق واحد دعوت کنند و اینگونه به حکومت دینی بر مردم دست یابند، به این بدعت رنگ و لعاب دینی داده و معتقد شدند هدف جمیع انبیاء الهی از همهی زحمات که در طول تاریخ کشیدهاند، وجود امثال ناطق واحد در میان مؤمنین بوده است.