وقتی جریان تبشیری دلواپس بهائیان است !!!

شنبه, 12 خرداد 1397 09:39 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : در برخی از رسانه های فضای مجازی در خصوص نگرانی مجدد عوامل تبشیر از وضعیت بهائیان را در سایتها درج نموده اند . و البته مسیحیت تبشیری برای چندمین بار تریبون خبری فرقه ضاله بهاییت می شود و این نشان از همکاری و همسو بودن اقدامات این فرقه های صهیونیستی در ایران است. این رویه و یا بقول سیاسیون راهبرد مسیحیت تبشیری تعجب برانگیز و دو از انتظار نیست . 

داستان کلیشه ای دستگیری بهاییان یکی از تکراری ترین موضوعاتی است که فرقه های مختلف مانند مسیحیت تبشیری و بهاییان از آن در مظلوم نمایی برای پوشش در انجام اقدامات خود بهره می برند.

این در حالی است که در یک جستجوی ساده می توان دریافت که شهروندان بهایی از تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی بهره می برند و از این موضوع حتی در دریافت یارانه نقدی هم استثنا نبوده است.حال با این تفاسیر هرزگاهی در رسانه های معاند می توان اخباری کذب درباره این فرقه ها را مشاهده کرد. ما آنقدر جرات داریم که بگوئیم مصالح نظام نه تنها در مورد بهائیت بلکه برای تمامی فرقه های ضاله چه تدبیری را دارد که از مسیر فعالیت اینگونه فرق هزینه ای بر نظام تحمیل نشود .

جدای از این موضوع، فرقه بهاییت تلاش دارد با تبلیغات مختلف چنین نمایش دهد که اعضای این فرقه ضاله در ایران حق تحصیل ندارند.لازم به ذکر است که اعضای فرقه تا زمانی که دست به تبلیغ فرقه بهاییت نداشته باشند و یا بر علیه امنیت ملی اقدامی نداشته باشند می توانند مانند دیگر شهروندان از خدمات مختلف تحصیلی و اجتماعی بهره مند شوند و تنها در صورت بروز این موضوع با تشخیص دادگاه چنین محدودیت هایی اعمال می شود که نه تنها در مورد بهاییت و دیگر فرقه ها بوده بلکه درخصوص شهروندان عادی هم، چنین چیزی لازم الاجرا است.

اخبارنخ نما شده ای که تنها برای اهداف سیاسی به کار برده می شوند و به دلیل تکرار های بیش از حد ، دیگر به حکایت چوپان دروغگو تبدیل شده است.

در قسمتی از اخبار فرقه تبشیری ها در این زمینه چنین امده است:

«نگرانی جامعه جهانی بهایی از موج جدید دستگیری بهاییان در ایران

جامعه جهانی بهایی روز جمعه چهارم خرداد نسبت به «موج جدیدی از دستگیری و یورش به منازل بهاییان در شهرهای مختلف ایران» ابراز نگرانی کرد».

 

خواندن 2557 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی