تشرف به اسلام جوان بهائی

دوشنبه, 18 تیر 1397 12:41 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : جوان بهایی ساکن شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با امام جمعه شهر جدید هشتگرد، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع مشرف گردید.

این جوان تازه مسلمان در مراسم تشرف خود در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری امام جمعه شهر جدید هشتگرد گفت:

با تحقیق از تعدادی از افراد مسلمان شده در دین اسلام و تغییراتی از قبیل امید و نشاط را که ‌در زندگی آنها دیدم، شروع به تحقیق در دین اسلام را نمودم ‌و این امر باعث شد تا تلاش خودم را برای رسیدن به این مرحله یعنی تشرف به دین اسلام داشته باشم.

وی در ادامه افزود : شاید برای پذیرش اسلام مشکلات و مسائل زیادی بر سر راهم بود ولی اسلام حلاوت و شیرینی‌‌ دارد که هر کسی طعم آن را بچشد این مشکلات برایش آسان می‌شود که من نیز از لحظه تصمیم‌گیری این شرینی را احساس کردم.

وی ادامه داد: موضوع تشرف به دین اسلام از فرقه ضاله بهائیت موضوعی است که مدتی محافل این فرقه را با نگرانی روشن شدن ذهن جوانان بهایی ‌روبرو کرده است. عده‌ای از اعضای این  تشکیلات ‌باطل ‌از کارهای انحرافی این فرقه خسته شده و به دنبال راهی برای رسیدن به کمال هستند و این امر باعث شده تا در استان البرز گرایش به دین اسلام بیشتر شود.

وی در پایان افزود: افرادی هم در این فرقه با مشکلات فراون در حال زندگی هستند و یک نوع زندان اجباری را تحمل می‌کنند و پیاده نظام افرادی سودجو که خود را مدیران این فرقه می‌دانند شده‌اند تا جایی که این افراد در رفاه کامل و خوشی با فرزندانشان در حال زندگی هستند و افراد دیگر در این فرقه را پله‌ای برای رسیدن به تفریحات خود کرده‌اند.

در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید توسط ‌حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری به جوان تازه مسلمان شده ‌اهدا شد.

با عنایت به آنچه تا کنون از تشکیلات فرقه ضاله بهائیت دیده ایم بطور قطع تشرف این جوان و هر بهائی دیگر به اسلام با واکنش تند تشکیلات روبرو خواهد شد . یکی از ابزارهای فشار بر اینگونه افراد ترد عاطفی از خانواده او میباشد که تشکیلات بمنظور فشار بر فرد به خانواده و بستگان و عموم پیروان فرقه ضاله دستور میدهد که از مراوده با فرد حتی سلام و احوالپرسی هم خوداری نمایند . این مرحله  برای افراد بریده از بهائیت کمی سخت خواهد بود که امیدواریم دوستان مسلمان این جوان پر شور بتوانند جایگزین خوبی برای ابراز محبت و کمک به او باشند . 

 

خواندن 2354 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی