وقتی شبکه بهائی منوتو از خود گذشتگی را به تمسخر میگیرد !!!

پنج شنبه, 22 اسفند 1398 08:27 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : بی شرفی و سطح شعور پیروان بهاء اله و شبکه بهایی منوتو تمامی ندارد! شبکه بهائی منو تو در یک اقدام سخیف و از روی عناد با ملت ایران تلاش و کوشش فداکارانه کادر درمان در جای جای  کشور را بهتمسخر گرفته و نشانمیدهد حتی جان مردم هم در ماموریتی که در حال اجرای آن است برای آنان ارزشی ندارد .

تلویزیون لندنی - بهائی "منوتو" برای بی‌ارزش جلوه دادن ایثار پرستاران و پزشکان در نبرد با کرونا را آماج یاوه گویی و بی ارزش جلوه دادن ایثار و زحماتشان می کند.
این شبکه خائن در عباراتی سخیف عنوان می کند:
بگید حالا چقدر بهشون عیدی میدید؟ چقدر بهشون سختی کار میدید؟
چرا بهشون میگن مدافعان سلامت؟ بگن همون پرستار

حال سوال اینجاست که این وطن فروشاندون مایه حتی برای جان مردم هم ارزش قائل نبوده و به نظر آها در ایره برهه زمانی که جلوه هائی از فداکاری و تعهد در نهاد درمان کشور شکل گرفته تا سلامت مردم خدشه نپذیرد ، این خودفروختگان چگونه با روح وروان مردم بازی میکنند .

سوال همیشگی ما از این رسانه ها این است که ای خود فروختگان بودجه مالی این شبکه از کجا تامین میشود و در ازای این سخاوت اسپانسرها شبکه چه راهبردی در مقابل مردم ایران دارد ؟

ما دیگر به اینگونه یاوه گوئیهای شما عادت کردیم ولی بدانید کرونا ویروس و امثال آن مرز نمیشناسند همانطور که میبینیم با شتابی قابل تامل اروپا را در بر گرفته است پس بهتر است بروید و یک فکری بحال خود کنید . مردم ایران
رسانه های منافق و دشمن بخوبی میشناسند .

به کوری چشم دل معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم سرزمین ایران همیشه و در هر حالی قدردان سربازان وطن ، چه در نبرد برای حفظ خاک و چه در خط حفظ سلامت بوده وهستند .

خواندن 2404 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی