جامعه جهانی بهاییان خواستار آزادی تمامی زندانیان بهایی و دیگر زندانیان عقیدتی شد

یکشنبه, 24 فروردين 1399 20:22 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : تیتر فوق توسط برخی خبرگزاریها در 24و 25 فروردین منعکس شده بود با گفته ای از خانم بانی دوگال نماینده به اصطلاح ارشد فرقه تروریست بهائیت ، که در آن از مقامات ایران خواسته شده که در شرایط فراگیری ویروس کوئید 19 زندانیان بهائی از زندانهای ایران آزاد شوند . البته اشاره داشتنند که حبس این افراد ناعادلانه بوده و جان آنها در خطر جدی قرار گرفته است .

در پاسخ به این درخواست یاد آور میشویم :

اول انکه : هر نظام سیاسی دارای سیستم قضائی مربوط به خود است و اینکه کسی مجرم باشد یا نه در صلاحیت مقام قضائی همان دستگاه قضائی است . کسی از بیرون این نظام نمیتواند حکم کند که افراد نا عادلانه در حبسند و یا جانشان در خطر است . هر فردی در جایگاه محکوم یک دوران حبس برای او در نظر گرفته شده است همانطور که برای اعضای اصلی تشکیلات بهائیت در ایران دوره حبس در نظر گرفته و البته در سال 98 بپایان رسید و این افراد یک بیک آزاد شدند .

دوم آنکه : ظاهرا خانم دوگال فراموش کردند که از جمع زندانیان موجود در زندانهای ایران بر اساس تعهدی که حفظ جان آنها میباشد تعدادی که امکان مرخصی و آزادی را داشتنند ، آزاد شدند اما کسانی که در بخشهای حق الناس بوده (چه عمومی ، چه خصوصی ) و میباید این حق الناس را پرداخت میکردند و یا کسانی که در سطح افراد و یا محکومین طولانی مدت و اعدام بلحاظ ارتکاب قتل عمد بوده اند و از این دست افراد در زندانها باقی ماندند .

سوم آنکه : مگر خانم دوگال نمونه ای دارند که زندانیان در آن کشور تماما آزاد شده باشند که از ایران میخواهند که زندانیان بهائی ولو به محکومیت حبس را آزاد نمایند . خانم دوگال پاسخ دهند آنزمان که تشکیلات اغنام الله را ابزاری برای اهداف سیاسی دشمنان مردم این سرزمین قرار میدهد آیا به تشکیلات توصیه میکنند که این عمل خیانت به مردم و اعلام علنی مقابله با نظام سیاسی میباشد .

نظام اسلامی علیرغم جنایات فرقه بهائیت در حق مردم مظلوم ایران با تکیه بر رژیم پهلوی اختیار زندگی در ایران را به آنها داد . اما تشکیلات بجای استفاده از این رأفت اسلامی به ابزاری برای مقابله با نظام اسلامی و در خومت قرار دادن آن برای نیات شوم دشمنان این نظام بهره برد . خانم دوگال بداند اگر بهائیان همچنان بر ابزار شدنشان برای دشمنان اسرار دارند باید عواقب آنرا بپذیرند . ما نمیتوانیم ثروت این مردم رنجکشیده را در اختیار فرقه ای قرار دهیم که دائما در حال توطئه علیه این سرزمین است .

 

 

خواندن 1097 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی