قرائت یک بهائی متعصب از اپیدمی کرونا

پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1399 11:19 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : جناب فرزام کمال آبادی از بهائیان متعصب و البته وفادار به این آئین در گفتگو با یک وب سایت بهائی مدعی شده است " کوئید 19 تنبیه و مجازات بشر توسط بهاءاست و انتقام اکبر این پیامبر خوانده بهائیت در پیش است "

اوهمچنین در فضای آلودگی تمامی کشورهای دنیا به ویروس کوئید 19 ادعا دارد " دولت امریکا تحت کنترل است " در این گفتگو ایشان بشدت نظامهای چین وامریکا را مورد سرزنش و طعنه خود قرار میدهد .

جناب کمال آبادی مشخص نکردند جناب بهاءبه چه دلیل باید از بشریت انتقامبگیرد و یا اینکه چرا باید این مردم را مورد تنبیه قرار دهد .

آنچه از دفاتر و متون تاریخی مشخص است تمامی کشورهای دنیا از متجاوز گرفته تا جانی و کودک کش و استعمارگر تمام قد از این آئین دفاع میکنند هر گونه امکان براحتی برای آنان فراهم است صاحبخانه جرائت ندارد بگوید بالای چشم شما ابرو ، تا جائیکه پرداخت مالیات برای تمامی اتباع اسرائیل الزام است اما برای تشکیلات بهائیت معافیت از مالیات اعمال میگردد .در هر کشور فقیری به بهانه ارائه خدمات وارد میشوید وریشه اعتقادات سرزمین هدف را مورد حمله قرار میدهید تا به اصطلاح آئین بهاءرا گسترش دهید .از هر راهی در آمدذ دارید کسی کاری با شما ندارد . پس حالا سوال این است که جناب بهاء با چه استدلالی این بشر را میخواهد تنبلیه نماید و یا اینکه از  نظامهای سیاسی انتقام بگیرد .

جناب کمال آبادی ظاهرا تاریخ را مطالعه نمیکنند بهتر است ظلم بهائیان در مقطع زمامداری پهلوی اول و دوم را بخوانند . اگر کسی مستحق تنبیه باشد تشکیلات بهائیت در ایران است که میباید پاسخ تک تک جنایات ضد بشری خود را بدهد . ما فراموش نکردیم یاران ایران در روستای ابرقو چه جنایتی مرتکب شدند که حتی رژیم پهلوی هم قادر بر لاپوشانی آن نبود . ما فراموش نمیکنیم کهدر حوزه اقتصاد ثابت پاسالها و هژبر یزدانیها چه بر سر این ملت آوردند . در حوزه سیاسی هم فراموش نمیکنیم که صنیعیها و ایادیها به چه فلاکتی نظام ایران را وارد کردند .

پس اگر قرار باشد کسی تنبیه شود این رهبران بهائیت هستنند که باید به اتهام جنایت علیه مردم مظلوم و مسلمان ایران مورد انتقام و تنبیه قرار گیرند .

 

خواندن 1326 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی