رفتار فرقه ضاله بهائیت مدلی از رفتارهای وحشیانه داعش است

دوشنبه, 06 بهمن 1399 05:28 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

بهائیت در ایران : حجت الاسلام علیرضا روزبهانی مسئول کارگروه نقد بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فرقه ضاله بهائیت یک اندیشه سیاسی است که در راستای تخریب، اندیشه و تفکر دینی و اندیشه‌های ناب اسلام را مورد هجمه قرار می‌دهد و مهدویت را مورد شبهات قرار می‌دهد افزود: این اندیشه، ذهن جوان پویشگر و جوان انقلابی را بیمار می‌کند و یک فرقه تشکیلاتی و یک جریان حزبی است و دائماً در حال نفوذ در ارکان‌های مهم کشور و نهادهای تصمیم سازی است.

 

وی افزود: این فرقه تلاش می‌کند جامعه دینی و جامعه اسلامی را با چالش مواجه کند و تمام تلاشش در راستای تخریب چهره اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است است و ادعاهای علمی و کذب در دستور کار برخی افراد در این فرقه ضاله قرار دارد واین عناصر مدعی تلاش کردند چهره‌ی اسلام را سیاه جلوه دهند و برخی هم تلاش دارند به آیات قرآن کریم و روایات در تاریخ اسلام شبهه ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام روزبهانی یادآور شد: برخی افراد از این فرقه ضاله در تقابل با برخی مراجع در طول تاریخ قرار گرفتند و فرقه ضاله، دارای مبانی فکری و عقیدتی باطل است ولی با ساختارها و تشکیلاتی عمل کردن در حال ترویج این فرقه ضاله هستند.

 

مسئول کارگروه نقد بهائیت تبلیغات اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص این فرقه ضاله فتوا صادر کردند و خواستار برخورد قاطع با این انحرافات و خرافات در این فرق شده‌اند زیرا فرقه ضاله بهائیت مبتنی بر خشونت، خیانت و خرافات در طول ۲۰۰ ساله است.

 

وی افزود: تاریخ فرقه ضاله فقط با قتل و غارت عجین شده و دائماً در حال کشتن و جنگ و خونریزی است و فرقه ضاله بهائیت یک مدل از رفتارهای وحشیانه داعش در عصر حاضر است.

 

وی با بیان اینکه جوامع دینی و جامعه اسلامی از حوزه دین گریزی و عدم آگاهی از مهدویت به شدت رنج می‌برد گفت: متأسفانه امام شناسی و مهدی (عج) شناسی در جوامع اسلامی بسیار کمرنگ است.

 

روزبهانی یادآور شد: فرقه ضاله بهائیت ریشه در تاریخ استعمار و استکبار دارد و این نوع مدل جدید ایدئولوژی دینی مبتنی بر تفکرات استعماری و استکباری است زیرا فرقه ضاله بهائیت در تقابل با امام زمان (عج) و نایب امام زمان و در تقابل با حکومت، تفکرات مرجع و حکومت شیعی است.

 

 

 

 

خواندن 941 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی