استاد حوزه و دانشگاه: تاریخ بهائیت با خیانت، فتنه و خرافه همراه بوده است

دوشنبه, 13 بهمن 1399 06:35 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به بهانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 

بهائیت در ایران : حجت‌الاسلام «علیرضا روزبهانی»در جمع پژوهشگران  فرق و ادیان در تبریز با بیان این‌که فرقه بهائیت حدود ۱۷۶ سال سابقه در ایران دارد که تمامی این سال ها با خیانت، فتنه و خرافه همراه بوده است، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه ارمغان بهائیت مفید نبوده و در سراسر تاریخ این فرقه ننگین هیچ استفاده مطلوبی نداشته است.  

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آنچه که در طول ۱۷۶ سال تشکیل این فرقه داشته، چیزی جز خرافه، خیانت، خشونت نبوده است و در تمام ادوار تاریخی این فرقه‌ در هیچ لحظه‌ای خدمتی به مردم نکرده است و اگر گامی برداشته در واقع فریب و نیرنگ و بازی‌های مردمی را در پی داشته‌اند.

وی با اشاره به این‌که متاسفانه الان ۸ میلیون نفر در کل دنیا آلوده به فکر مسموم بهائیت هستند، تصریح کرد: نباید فرقه بهائیت را یک فرقه معمولی بدانید و نشناسید زیرا برخی گمان می‌کنند که افرادی ساکت و سر به زیر هستند و کاری به کار هیچ کسی ندارند و این همان مشکلی است که ما گرفتار آن هستیم.  

روزبهانی با تاکید بر این‌که بهائیت در فتنه سال ۸۸ حضور مستمر داشتند و عامل اصلی فتنه در عاشورای ۸۸ فرقه بهائیت بود، افزود: امروز هم در وقایع اخیر نیز دست این فرقه به صورت کامل قابل مشاهده است.

استاد حوزه و دانشگاه شیراز تصریح کرد: سوزاندن قرآن ناشی از جریان خشم از مسائل اقتصادی نیست، بلکه خشم از دیانت و قرآن کریم بود، در حقیقت فرقه بهائیت با دستان کثیف امپراطوری انگلیس و تزارهای روس به وجود آمده است.

وی افزود: این فرقه از سال‌ها پیش در کشور به وجود آمده و انواع و اقسام مخالفت‌ها با آن، اعم از اقدامات سلبی، نگارش کتاب‌های متعدد، ایجاد انجمن خیریه مهدویت حجتیه جهت رصد فرقه بهائیت و تربیت مبلغ، برای مقابله با این فرقه داشت.

ایشان تصریح کردند : بر همگان روشن است که منافع استعمارگران با تفرقه و فتنه میان امت اسلامی حاصل می شود، ۹ وزیر بهایی در دوران پهلوی در کابینه فعال بود به طوریکه وزیر آموزش و پرورش وقت یک بهایی بود.

روزبهانی ادامه داد: آن زمان قانون نانوشته‌ای در ارتش حاکم بود که اگر بخواهید پیشرفت کنید، حتما باید بهائی باشید؛ در حقیقت با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ کمر بهائیت شکست.

 

خواندن 1060 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی