مقالات بهائیت (3597)
بهائیت در ایران : بدون شرح
نگاهی به انتخابات بیت العدل (ترکیب رهبری فرقه ضاله بهائیت )
نوشته شده توسط Super User
بهائیت در ایران : در تمام جریانات سیاسی و احزاب نحوه انتخاب قوه عاقله یا همان رهبران و یا رهبر حزب میتواند بیانگر نگاه آن حزب به دموکراسی وآزادی انتخاب را مشخص نماید . اما در مورد فرقه ضاله بهائیت این امر متفاوت است .پس از عقیم ماندن شوقی و لنگ ماندن یکی از دو رکن مشروعیت رهبری بهائیت (1) و حتی انحلال بیت العدل جنینی منتخب شوقی افندی به دست روحیه ماکسول (2)، بیت العدل حیفا در سال 1963 م (پس از شش سال رهبری روحیه ماکسول و ایادی امر)، امور رهبری بهائیت را در دست گرفت.
پیاده نظام بهائیت ابزار استعمار در مواجهه با انقلاب اسلامی
نوشته شده توسط Super User
بهائیت در ایران : بهاییها بین خودشان میگویند: «خمینی از بهاییها متنفر بود»! البته درستتر آن است که بگوییم: «امام خمینی از "بهاییت" متنفر بود». بله. چنان که امام فرمودند: «اگر دلیلی ما نداشتیم به اینکه اینها (بهائیان) جاسوس آمریکا هستند جز طرفداری ریگان از آنها کافی بود. بهائیها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند، یک حزبی که در سابق، انگلستان پشتیبانی آنها را میکرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانی میکند».(1)
بهائیت در ایران: اینستاگرام (Instagram) شبکهای اجتماعی بر پایۀ ارسال عکس و ویدئوست؛ یعنی برای پستکردن مطلب در اینستاگرام، حتماً باید عکس یا ویدئویی نیز همراه آن مطلب داشته باشید. اینستاگرام این امکان را به کاربر میدهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، Twitter، تامبلر، آمبا و اوکیرو منتشر کند. همچنین کاربر میتواند از فیلترهای دیجیتال پیشفرض داخل اینستاگرام برای عکسها و ویدئوهایش استفاده کند.
بهائیت در ایران : در طول تاریخ هرگاه شیعه حرکتی سریع به خود گرفت، جریانهای مخالف، درمقابل او ایستادند و سعی در خاموش کردن آن داشتند و یا با سنگاندازی سعی کردند تا منحرفش کنند و اگر توانستند خود را در آن جای داده و اگر نتوانستند، اشخاص ضعیف النفس را شناسایی کرده و آنها را تریبون یا کرسی خود قرار دادند. بعد از پیروزی جمهوری اسلامی ایران، یکی از جریانهایی که کار خود را در این زمینه شدّت داد، فرقهی ضالّهی بهائیت است.
انگلستان و گسترش فرقه بهائیت در ایران (با تأکید بر عصر پهلوى) بخش سوم
نوشته شده توسط Super Userنویسنده : محبوبه اسماعیلى . عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
بهائیت در ایران : ادامه از بخش دوم
00000
باتشکیل مجلس، در اصل بیستم متمم قانون اساسى، چارهاى براى جلوگیرى از اشاعه افکار ضد دینى و مذهبى اندیشیده شد و بر اساس این اصل، عامه مطبوعات غیر از کتب ضلال و مواد مضره به دین مبین اسلام، آزاد و ممیزى در آنها ممنوع شد. منظور از عبارت «کتب ضلال»، کتابها و نشریههایى است که در باره مذاهب غیره حقه نوشته شده، و مراد از «مواد مضره به دین مبین اسلام» نوشتههایى بود که مستقیما به دین اسلام حمله یا از آن انتقاد مىکردند.(1) بهرغم تمام تلاشهایى که شیخ فضلاللّه نورى براى مشروعه نمودن انقلاب کرد، اما نهایتا این بهائیان بودند که با کمک انگلیسىها موفق شدند انقلاب مشروطیت را به انحراف کشانده و شیخ فضلاللّه نورى و تفکراتش را منزوى کرده، با توطئهاى هماهنگ، او را از سر راه خویش بردارند.
چرا مبلغین تلاش میکنند فرا گیری علوم در مدعی دروغین قائمیت علی محمد باب را امی بودن توجیه نمایند ؟
نوشته شده توسط Super Userبهائیت در ایران : در همه ادیان فرا گیری علوم به فضل پروردگار یکی از نشانه های ارتباط پیامبران با خدا بشکلهای گوناگون تعریف شده است همانطور که در مسیحیت یهود واسلام شاهد آن هستیم ومتون تاریخی هم گواه بر آن است اما چرا مبلغین تلاش میکنند فرا گیری علوم در مدعی دروغین قائمیت علی محمد باب را امی بودن توجیه نمایند ؟
انگلستان و گسترش فرقه بهائیت در ایران (با تأکید بر عصر پهلوى) بخش دوم
نوشته شده توسط Super Userنویسنده : محبوبه اسماعیلى . عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
بهائیت در ایران : بخش دوم
ادامه از بخش نخست
000000
با تشکیل مجلس، در اصل بیستم متمم قانون اساسى، چارهاى براى جلوگیرى از اشاعه افکار ضد دینى و مذهبى اندیشیده شد و بر اساس این اصل، عامه مطبوعات غیر از کتب ضلال و مواد مضره به دین مبین اسلام، آزاد و ممیزى در آنها ممنوع شد. منظور از عبارت «کتب ضلال»، کتابها و نشریههایى است که در باره مذاهب غیره حقه نوشته شده، و مراد از «مواد مضره به دین مبین اسلام» نوشتههایى بود که مستقیما به دین اسلام حمله یا از آن انتقاد مىکردند.(1) بهرغم تمام تلاشهایى که شیخ فضلاللّه نورى براى مشروعه نمودن انقلاب کرد، اما نهایتا این بهائیان بودند که با کمک انگلیسىها موفق شدند انقلاب مشروطیت را به انحراف کشانده و شیخ فضلاللّه نورى و تفکراتش را منزوى کرده، با توطئهاى هماهنگ، او را از سر راه خویش بردارند.